Huden är viktig!

Hej!
Jag hoppas du har haft en minst lika bra dag som jag och en härlig start på den här fredagen!
Ikväll blir det ingen utekväll för mig, för att jag måste närvara på en släktmiddag.
Men om du går ut ikväll glöm inte bort en av de saker jag tycker är viktigast att göra innan du går och lägger dig efter en härlig fredagskväll och det är att ta hand om huden! För att huden är viktig speciellt för oss tjejer efter en lång dag med smink.
Så här kommer ett av mina bästa tips till dig för att få en fläckfri och återfuktad hud,
börja alltid med att ta bort allt smink från ansiktet. sedan använder jag en cleansing tvål från Formula 10.0.6 den masserar du in i huden i ungefär en minut för att sedan skölja med varmt vatten. efter det använder jag en moisturising kräm som ger lyster, den är också från Formula 10.0.6. Till sist sprutar jag ett sprut i ansiktet av Dermalogica, den hjälper att jämna ut huden och tar bort röda fläckar!
 
Det var dagens tips från mig!
Alexandra
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: